Gmina Skarszewy Urząd Miejski
Gmina Skarszewy Urząd Miejski
  • Czcionka
  • A- A A+
  • kontrast
58 588 22 01 skarszewy@skarszewy.pl pon.-wt.: 7:30-15:30, śr: 7:30-17:30, czw-pt: 7:30-15:30
  • Aktualności
  • Dla mieszkańca
    • Wideotłumacz języka migowego
    • GOSPODARKA ODPADAMI KOMUNALNYMI
    • Sport
    • Oświata
    • Kultura
    • Pomoc społeczna
    • Zdrowie
    • Działalność gospodarcza
    • GMINNA KOMISJA DS. ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH I NARKOMANII
  • Dla inwestora
    • Informacje dla inwestorów o Gminie Skarszewy
    • Przetargi nieruchomości
    • Planowanie przestrzenne
      • Archiwum
    • Rada gospodarcza
    • Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna
  • Dla turysty
    • Walory turystyczne
    • Historia
    • Zabytki
    • OTW Borówno
    • Plan miasta
    • Informacja turystyczna
  • Gmina Skarszewy
    • Burmistrz
      • Zarządzenia
    • Zastępca Burmistrza Skarszew
    • Skarbnik
    • Rada miejska
      • Skład
      • Komisje
      • Sesje
    • Młodzieżowa Rada Gminy
      • Młodzieżowa Rada Gminy I kadencji
      • Młodzieżowa Rada Gminy II kadencji
  • Urząd Miejski
    • Struktura
    • Wydziały Urzędu Miejskiego
      • Wydział Finansowy
        • Informatory dla klientów - załatwianie spraw
        • Pracownicy
      • Wydział Funduszy Europejskich
        • Pracownicy
      • Wydział Inwestycyjny
        • Pracownicy
        • Rejestry
        • WFOŚIGW
        • Karty informacyjne
      • Wydział Organizacyjny i Kontroli Wewnętrznej
        • Pracownicy
      • Samodzielne stanowiska
    • Zamówienia publiczne
    • Sołectwa
      • Sołtysi
      • Informacje
    • Jednostki i spółki gminne
    • Strategia
    • Rachunki bankowe
    • Wykaz druków
      • Wydział finansowy
        • 2022
        • 2021
        • 2020
        • Archiwum
      • Wydział inwestycyjny
      • Referat Planowania Przestrzennego i Nieruchomości
    • Załatwianie spraw
    • Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich
      • Druki do pobrania
      • Pracownicy
      • Rejestry i sposób udostępniania danych
  • Projekty
    • Fundusze unijne
    • Fundusze krajowe
  • NGO
    • Spis organizacji
    • Druki do pobrania
    • Informacje NGO
      • Archiwalne Informacje NGO
    • Skarszewska Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego
    • Akty prawne
  • RODO
  • wide
  • Aktualności
  • Dla mieszkańca
    • Wideotłumacz języka migowego
    • GOSPODARKA ODPADAMI KOMUNALNYMI
    • Sport
    • Oświata
    • Kultura
    • Pomoc społeczna
    • Zdrowie
    • Działalność gospodarcza
    • GMINNA KOMISJA DS. ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH I NARKOMANII
  • Dla inwestora
    • Informacje dla inwestorów o Gminie Skarszewy
    • Przetargi nieruchomości
    • Planowanie przestrzenne
      • Archiwum
    • Rada gospodarcza
    • Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna
  • Dla turysty
    • Walory turystyczne
    • Historia
    • Zabytki
    • OTW Borówno
    • Plan miasta
    • Informacja turystyczna
  • Gmina Skarszewy
    • Burmistrz
      • Zarządzenia
    • Zastępca Burmistrza Skarszew
    • Skarbnik
    • Rada miejska
      • Skład
      • Komisje
      • Sesje
    • Młodzieżowa Rada Gminy
      • Młodzieżowa Rada Gminy I kadencji
      • Młodzieżowa Rada Gminy II kadencji
  • Urząd Miejski
    • Struktura
    • Wydziały Urzędu Miejskiego
      • Wydział Finansowy
        • Informatory dla klientów - załatwianie spraw
        • Pracownicy
      • Wydział Funduszy Europejskich
        • Pracownicy
      • Wydział Inwestycyjny
        • Pracownicy
        • Rejestry
        • WFOŚIGW
        • Karty informacyjne
      • Wydział Organizacyjny i Kontroli Wewnętrznej
        • Pracownicy
      • Samodzielne stanowiska
    • Zamówienia publiczne
    • Sołectwa
      • Sołtysi
      • Informacje
    • Jednostki i spółki gminne
    • Strategia
    • Rachunki bankowe
    • Wykaz druków
      • Wydział finansowy
        • 2022
        • 2021
        • 2020
        • Archiwum
      • Wydział inwestycyjny
      • Referat Planowania Przestrzennego i Nieruchomości
    • Załatwianie spraw
    • Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich
      • Druki do pobrania
      • Pracownicy
      • Rejestry i sposób udostępniania danych
  • Projekty
    • Fundusze unijne
    • Fundusze krajowe
  • NGO
    • Spis organizacji
    • Druki do pobrania
    • Informacje NGO
      • Archiwalne Informacje NGO
    • Skarszewska Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego
    • Akty prawne
  • RODO
  • wide
  • Jesteś tutaj:  
  • Gmina Skarszewy
  • Urząd Miejski
  • Wydziały Urzędu Miejskiego
  • Wydział Inwestycyjny

Wydział Inwestycyjny

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Opublikowano: 28 październik 2021

Naczelnik Wydziału - Andrzej Janikowski

pok. nr 2, tel. 58 588 22 01

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny przyjęć: 7.30 - 15.30

Do zakresu działania Wydziału Inwestycyjnego w zakresie gospodarki komunalnej należy:

1) Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2021 r., poz. 888 ze zm.)

a)  zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oraz rozbudowy systemów inżynieryjnych, oczyszczania, zieleni i usług komunalnych oraz współpracy z jednostkami organizacyjnymi w tym zakresie;

b)  zapewnienie należytego stanu sanitarnego, czystości, porządku na terenach będących w posiadaniu Gminy;

c)  bieżąca eksploatacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy;

d)  realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym;

e)  prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi;

f) przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy, dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnej kategorii;

g) projektowanie przebiegu dróg;

h) budowa, modernizacja i ochrona dróg gminnych;

i) określanie szczególnego korzystania z dróg w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne;

j)   nadzór nad bezpieczeństwem ruchu na drogach gminnych;

k)  wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego na drogach gminnych;

l)   wydawanie decyzji na umieszczanie urządzeń obcych w pasie dróg gminnych;

m) kierowanie do prac na cele społeczne osób, co do, których sąd orzekł obowiązek takich prac;

n) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości.

Do zakresu działania Wydziału Inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska należy:

1)   zezwolenie na prowadzenie hodowli lub utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną;

2)   zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów;

3)  zezwolenie na prowadzenie działalności związanej z opróżnianiem zbiorników bezodpływowych i transportem nieczystości ciekłych;

4) zezwolenie na prowadzenie działalności związanej z odbieraniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;

5)  decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.

6)  Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1219 ze zm.), w tym:

a)  wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia;

b)  udzielanie informacji o środowisku;

c) przyjmowanie zgłoszeń instalacji, których emisja nie wymaga pozwolenia, a których eksploatacja wymaga zgłoszenia;

d)   popularyzacja i wspieranie ochrony środowiska.

1) Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 779 ze zm.), w tym:

a)  opiniowanie wniosków i programów gospodarki odpadami dla podmiotów działających na terenie powiatu starogardzkiego;

b)  przyjmowanie informacji o wytwarzanych odpadach przez przedsiębiorstwa.

2) Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 888 ze zm.), w tym:

a)   kontrola indywidualnych zbiorników na nieczystości ciekłe oraz postępowania
z odpadami stałymi na posesjach indywidualnych (kontrola umów i rachunków za wywóz nieczystości);

b)   kontrola i egzekwowanie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy;

c)  wyłapywanie, umieszczanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu gminy.

3) Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo geologiczne
i górnicze (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1064 ze zm.), w tym:

a)   wydanie opinii na udzielenie koncesji na poszukiwanie i rozpoznawanie złóż kopalin;

b)   uzgodnienie wydania decyzji określającej szczegółowe warunki wydobywania kopalin;

c)  wydanie opinii w sprawie wydania decyzji zatwierdzającej projekt prac geologicznych, których wykonanie nie wymaga uzyskania koncesji;

d)  przyjęcie od wykonawcy prac geologicznych zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonywania prac geologicznych;

e) żądanie nieodpłatnego udostępnienia informacji uzyskanych w wyniku prowadzenia prac geologicznych, jeżeli dotyczą one terytorium gminy i są niezbędne do wykonania zadań;

f)   wydanie opinii w sprawie obniżenia opłaty eksploatacyjnej.

4) Realizacja zadań w zakresie łowiectwa, wynikających z ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1683), w tym:

a)  opiniowanie rocznych planów łowieckich ustalanych przez dzierżawców obwodów łowieckich;

b) współdziałanie z dzierżawcami i zarządcami obwodów łowieckich i nadleśniczymi Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe w sprawach związanych z zagospodarowaniem obwodów łowieckich;

c)  przyjmowanie informacji o dostrzeżonych objawach chorób zwierząt żyjących wolno;

d)  opiniowanie wniosków o wydzierżawienie obwodów łowieckich;

e)  mediacje w celu polubownego rozstrzygania sporu o wysokość wynagradzania szkód).

5) Realizacja zadań z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 638 ze zm.), w tym:

a) podejmowanie działań na rzecz ochrony zwierząt gospodarskich;

b) współdziałanie z samorządem lekarsko-weterynaryjnym, Państwową Inspekcją Weterynaryjną oraz innymi instytucjami i organizacjami społecznymi, w celu realizacji przepisów ustawy w odniesieniu do zwierząt gospodarskich;

c) czasowe lub stałe odebranie właścicielowi zwierzęcia gospodarskiego, które jest okrutnie traktowane lub zaniedbywane;

d) rozporządzanie zwierzęciem gospodarskim, odebranym z powodu rażącego zaniedbania lub niehumanitarnego traktowania, po jego przejściu na własność Gminy,

6)  Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o ochronie roślin (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 256), w tym:

a) przyjmowanie zawiadomienia o wystąpieniu szkodników i chorób;

b) informowanie i upowszechnianie komunikatów Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa.

Do zakresu działania Referatu Planowania Przestrzennego i Nieruchomości w obszarze planowania przestrzennego należy:

1)  uchwalanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego:

a) przygotowywanie uchwały o przystąpieniu do sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;

b)  ogłaszanie w prasie miejscowej oraz przez obwieszczenie, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania studium, określając formę, miejsce i termin składania wniosków do studium;

c)   zawiadamianie na piśmie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania studium instytucje i organy właściwe do uzgadniania i opiniowania projektu studium;

d)   rozpatrywanie wniosków dotyczących studium;

e)  występowanie do powiatowej komisji urbanistyczno-architektonicznej o opinię
o projekcie studium;

f)  występowanie o uzgodnienia i opinie dotyczące rozwiązań przyjętych w projekcie studium;

g) ogłaszanie o wyłożeniu projektu studium do publicznego wglądu i wykładanie projektu do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz organizowanie w tym czasie dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami;

h)   rozpatrywanie uwag;

i)   przedstawianie Radzie Miejskiej do uchwalenia projektu studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag;

j)  dokonanie zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu miejscowego, w tym także w wyniku uwzględnienia uwag do projektu;

k)   przedstawianie wojewodzie uchwały o uchwaleniu studium wraz z załącznikami oraz dokumentacji prac planistycznych w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi;

2)  uchwalanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego:

a) przygotowanie uchwały o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;

b)   ogłaszanie w prasie miejscowej oraz przez obwieszczenie, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu, określając formę, miejsce i termin składania wniosków do planu;

c)  zawiadamianie na piśmie, o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania planu;

d)  rozpatrywanie wniosków dotyczących planu;

e)  występowanie do powiatowej komisji urbanistyczno-architektonicznej o opinię
o projekcie studium;

f)   występowanie o uzgodnienia i opinie dotyczące rozwiązań przyjętych w projekcie studium;

g)  występowanie o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych
i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne;

h) ogłaszanie o wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu i wykładanie projektu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz organizowanie w tym czasie dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, rozpatrywanie uwag;

i)   przedstawianie Radzie Miejskiej projektu planu miejscowego wraz z listą nieuwzględnionych uwag;

j)  dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu miejscowego,
w tym także w wyniku uwzględnienia uwag do projektu;

k)  przedstawienie wojewodzie uchwały wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi.

3) wydawanie opinii urbanistycznych/wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz z planów miejscowych;

4)  wydawanie zaświadczeń/informacji o przeznaczeniu terenu;

5)  wydawanie decyzji w sprawach ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego:

a)  wszczynanie postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego;

b)  uzyskiwanie uzgodnień do projektów decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego;

6) wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku planu miejscowego:

a)  wszczynanie postępowania w sprawie o wydanie decyzji o warunkach zabudowy;

b)  uzyskiwanie uzgodnień do projektów decyzji o warunkach zabudowy;

7)  przenoszenie decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby.

Do zakresu działania Referatu Planowania Przestrzennego i Nieruchomości w obszarze gospodarki nieruchomościami należy:

1)   prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości;

2)   pozyskiwanie mienia na cele związane z wykonywaniem zadań własnych Gminy;

3) prowadzenie całości spraw związanych z obrotem nieruchomościami komunalnymi, w szczególności sprzedaż, oddawanie gruntów w użytkowanie wieczyste, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu cywilnego, uchwały Rady w sprawie zasad nabywania, zbywania obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż 3 lata, tym w szczególności:

a) opracowywanie projektów zarządzeń Burmistrza w sprawie wyznaczenia do zbycia lub nabycia nieruchomości;

b)  zlecanie biegłym dokonywania wycen nieruchomości;

c) podejmowanie czynności i sporządzanie dokumentacji w sprawach bezprzetargowego zbycia nieruchomości;

d)  przeprowadzanie przetargów na zbycie nieruchomości;

e)  sporządzanie protokołów, uzgodnień lub rokowań zbycia lub nabycia nieruchomości;

f) współpraca z kancelariami notarialnymi przy zawieraniu aktów notarialnych, przekazywanie nieruchomości gminnych na potrzeby Skarbu Państwa oraz innych niż Gmina jednostek samorządu terytorialnego, wyposażanie w nieruchomości gminnych jednostek organizacyjnych, posiadających osobowość prawną, itp.;

4) prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości w trwały zarząd gminnym jednostkom organizacyjnym, nie posiadającym osobowości prawnej;

5) zapewnienie, w razie potrzeby, wyceny nieruchomości przez rzeczoznawców majątkowych;

6) prowadzenie całości spraw zmierzających do wydzierżawiania, użyczania
i przekazywanie do korzystania nieruchomości komunalnych, pozostających
w gminnym zasobie nieruchomości, osobom fizycznym, prawnym i jednostkom pomocniczym, ustalania opłat i czynszów z tego tytułu oraz ich aktualizacji, zgodnie
z treścią zawieranych w tych sprawach umów cywilnoprawnych, określania w umowie granic użytkowania nieruchomości i sposobu korzystania z gruntów, jak również prowadzenie czynności w zakresie rozwiązywania w/w umów;

7) naliczania i aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste gruntów i trwały zarząd na gruntach stanowiących własność gminy Skarszewy;

8) naliczanie opłat planistycznych;

9) korzystanie przez Gminę z prawa pierwokupu;

10) prowadzenie spraw wieczysto-księgowych dotyczących nieruchomości gminnych;

11) składanie informacji o stanie mienia komunalnego, zgodnie z ustawą o finansach publicznych;

12) prowadzenie całości spraw dotyczących przekształcenia prawa użytkowania wieczystego, przysługującego osobom fizycznym, w prawo własności;

13)   prowadzenie całości spraw związanych ze zbywaniem nieruchomości lub oddaniem
w użytkowanie, najem, dzierżawę lub użyczenie w drodze bezprzetargowej;

14) prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem planu wykorzystania gminnych zasobów nieruchomości stosownie z zapisem ustawy o gospodarce nieruchomościami;

15)  prowadzenie spraw dotyczących komunalizacji mienia w Gminie;

16) sporządzanie corocznej informacji o stanie mienia komunalnego, obejmującej zakres realizowanych zadań;

17)  przejmowanie gruntów pod drogi gminne, regulowanie stanów prawnych dróg;

18) występowanie do KOWR o bezpłatne przekazanie gruntów na cele publiczne;

19) opiniowanie zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego;

20) opiniowanie zgodności proponowanego podziału nieruchomości z warunkami określonymi decyzją o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;

21) opiniowanie zgodności proponowanego podziału nieruchomości z warunkami określonymi przepisami odrębnymi;

22) wydawanie decyzji o podziale nieruchomości;

23) wydawanie decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości.

Dodatkowo do zakresu działania Referatu Planowania Przestrzennego i Nieruchomości należy:

1) realizacja inwestycji gminnych od etapu planowania do etapu zakończenia i oddania do użytkowania;

2)  opracowywanie dokumentacji na potrzeby zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i szacowania wartości zamówienia;

3)  pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego;

4)  współpraca z organami administracji budowlanej;

5)  wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika jednostki lub bezpośredniego przełożonego.

 

Druki do pobrania

PRACOWNICY WYDZIAŁU

REJESTRY

WFOŚIGW

KARTY INFORMACYJNE

 
 

Zobacz także

  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • GUS
  • Województwo Pomorskie
  • WFOŚiGW w Gdańsku
  • Powiat Starogardzki
  • Gminny Ośrodek Zdrowia w Skarszewach
  • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Gminny Ośrodek Kultury i Biblioteka Publiczna w Skarszewach
  • Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji
  • Gminny Ośrodek Obsługi Szkół i Przedszkoli
  • Gminne Wodociągi i Kanalizacja
  • Gospodarka Odpadami Komunalnymi
  • Gminna Energetyka Cieplna
  • Lokalna Grupa Działania Chata Kociewa

FUNDUSZE UNIJNE

unia flaga

Gmina Skarszewy na Facebooku

WIDEOTŁUMACZ 2

Sesja RM na "żywo"

Aplikacja "Blisko"

Gospodarka odpadami "SEREGO"

segregacja

Na skróty

  • Zamówienia publiczne
  • Sołtysi
  • Rachunki bankowe
  • Aplikacja "Blisko"
  • Gospodarka odpadami "SEREGO"
  • Program Czyste Powietrze
  • Informacje gminne
  • Archiwum Informacji Gminnych
  • Archiwum aktualności
  • Archiwalna przed 2015
  • Archiwalna po 2015

Jednostki gminne

  • GOPS
  • GOOSiP
  • GOSiR
  • GOZ
  • GOKiBP

Turystyka

  • 700-lecie Skarszew
  • Walory turystyczne
  • OTW Borówno

Samorząd

  • Skład Rady Miejskiej
  • Skarbnik
  • Sekretarz
  • Burmistrz

O gminie

  • Miasto w liczbach
  • Zabytki
  • Historia miasta
  • Kamera

Ważne informacje

  • Alarmy
  • RODO
  • Deklaracja dostępności
  • Dostępność-plan zdziałania
  • Sygnalista
  • Mapa strony
  • EPUAP
  • EBOI
  • Platforma zakupowa
  • Mapa Gminy - System Informacji Przestrzennej
STOPKA
Miasto i Gmina
Skarszewy
Oficjalny serwis internetowy
GMINA SKARSZEWY
URZĄD MIEJSKI W SKARSZEWACH

Plac Gen. J. Hallera 18, 83-250 SKARSZEWY

godziny otwarcia

poniedziałek - wtorek 7:30 - 15:30
środa: 7:30-17:30
czwartek-piątek: 7:30-15:30

Dane Kontaktowe
skarszewy@skarszewy.pl
ePUAP:/jw8416dycj/SkrytkaESP
tel: 58 588 22 01
tel: 58 588 22 02
tel: 58 588 24 03
fax: 58 588 26 51
Nasze
social media
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ | ePUAP
Image is not available
Image is not available
Eletroniczne Biuro Obsługi Interesanta

Dostęp do zobowiązań wymaga zalogowania profilem zaufanym.

Realizacja: perfekcyjneStrony.pl
2021 © Gmina Skarszewy. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.