1. KARTA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA INFORMACJI/ZAŚWIADCZENIA O PRZEZNACZENIU TERENU
Karta informacyjna dotycząca informacji/zaświadczenia o przeznaczeniu terenu
KARTA INFORMACYJNA URZĄD MIEJSKI SKARSZEWY tel. (0-58) 5882201 fax (0-58) 58826 51.
I. We wniosku należy podać: Dane identyfikacyjne wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwę instytucji oraz adres). Dane identyfikacyjne nieruchomości, której przeznaczenie chcemy poznać - adres i oznaczenie geodezyjne terenu - nazwę obrębu, numer działki.
II. Uwagi: • Do wniosku należy dołączyć fragment mapy obejmującej obszar objęty wnioskiem.
III. TRYB ODWOŁAWCZY Brak
IV. OPŁATA SKARBOWA • za wydanie informacji/zaświadczenia o przeznaczeniu terenu – 17 zł V. PODSTAWA PRAWNA Ustawa z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 poz. 717 z póź. zm.) VI. TERMIN ODPOWIEDZI Do 14 dni
VII. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA Wydział Inwestycyjny
|