- Szczegóły
- Wniosek o przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności.doc (31 kB)
- Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy.doc (45,5 kB)
- wniosek o opinię urbanistyczną.doc (24,5 kB)
- Wzór formularza dot. aktu planowania przestrzennego pdf
- Wzór formularza dot .aktu planowania przestrzennego docx
- Oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem i warunkami przetargu (12,62 kB)
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w postępowaniu przetargowym (22 kB)
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu.doc (34 kB)
- Wniosek o dokonanie podziału nieruchomości
- Wzór oświadczenia nabywcy nieruchomości rolnej o osobistym prowadzeniu gosp. rolnego
- Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
- Szczegóły
Formularz zgłoszeń naruszeń - do pobrania
Kontakt mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
REJESTR WYBORCÓW
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Telefon służbowy : 588-22-01 w. 40
e-mail wydziału : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny przyjęć klientów : 7.30-15.30
Sposób udostępnienia danych :
dokument do pobrania : wniosek o udostępnienie rejestru wyborców
osoba upoważniona do udostępnienia danych: burmistrz, naczelnik wydziału lub pracownik ewidencji ludności
ZBIÓR MELDUNKOWY, zbiór PESEL oraz ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych.
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Telefon służbowy : 588-22-01 w. 40
e-mail wydziału : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny przyjęć klientów : 7.30-15.30
Sposób udostępniania danych :
dokument do pobrania : wniosek o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL, ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych
- osoba upoważniona do udostępnienia danych: burmistrz, naczelnik wydziału lub pracownik ewidencji ludności,
- do wniosku o udostępnienie jednostkowych danych dołącza się dowód dokonania opłaty - 31zł, którą wnosi się do kasy urzędu miejskiego lub na rachunek bankowy,
- organ prowadzący zbiory meldunkowe, zbiór PESEL oraz ewidencję wydanych i utraconych dowodów osobistych na pisemny wniosek zainteresowanej osoby, może wydać, w formie zaświadczenia, pełny odpis przetworzonych danych dotyczących tej osoby i zaświadczenie może mieć formę wydruku z aktualnego programu informatycznego,
- termin załatwienia sprawy, niezwłocznie lub do 7 dni od dnia złożenia wniosku wraz z załącznikami.
Organ prowadzący zbiory meldunkowe(...) udziela odpowiedzi na wniosek i udostepnia dane podmiotom, jeżeli przedstawiają podstawę prawną żądanej informacji a udzielona odpowiedź nie narusza prawa,
- burmistrz rozpatrując wniosek odmawia w drodze decyzji administracyjnej udostępnienia danych osobowych, jeżeli udostępnienie danych spowodowałoby naruszenie dóbr osoby, której dane dotyczą, lub innych osób,
- tryb odwoławczy : odwołanie od decyzji wnosi się do Wojewody Pomorskiego w Gdańsku, za pośrednictwem Burmistrza Skarszew, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Wydanie dowodu osobistego :
- miejsce załatwienia sprawy pok. Nr 6 urzędu miejskiego
- wydział organizacyjny i spraw obywatelskich
- druk do pobrania : wniosek o wydanie dowodu osobistego
- termin załatwienia sprawy 30 dni
- od dnia 1 stycznia 2010 r. dowody osobiste wydawane są bezpłatnie. Art. 36 a ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych został uchylony ustawą z dnia 9 stycznia 2009r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2009r. Nr 39, poz. 306),
Zameldowanie pod wskazanym adresem :
- miejsce załatwienia sprawy pok. Nr 6 urzędu miejskiego
- wydział organizacyjny i spraw obywatelskich
- druki do pobrania :
a) zgłoszenie pobytu stałego,
b) zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 2 miesiące,
- termin załatwienia sprawy : niezwłocznie
Wymeldowanie z miejsca pobytu :
- miejsce załatwienia sprawy pok. Nr 6 urzędu miejskiego
- wydział organizacyjny i spraw obywatelskich
- druki do pobrania :
a) zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego,
b) zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 2 miesiące
- termin załatwienia sprawy : niezwłocznie
- Szczegóły
pokój nr 7, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Anna Ryckowska - referent ds. obsługi dowodów osobistych i ewidencji ludności
pokój nr 6, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kordian Pawella - referent ds. obsługi dowodów osobistych
pokój nr 6, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
Testament
Sprostowanie aktu stanu cywilnego
Informacja w sprawie sprostowania
Zaświadczenie o stanie cywilnym
Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym w wersji elektronicznej
Zaświadczenie o stanie cywilnym
Wniosek o wydanie aktu stanu cywilnego
Informacja w sprawie wydania aktu
Pełnomocnictwo do wydania aktu
Uzupełnienie aktu stanu cywilnego
Informacja w sprawie uzupełnienia aktu
Transkrypcja aktu stanu cywilnego
Informacja w sprawie transkrypcji aktu
Wniosek o transkrypcję aktu urodzenia
Wniosek o transkrypcję aktu małżeństwa
Wniosek o transkrypcję aktu zgonu
Zmiana imion i nazwiska
Wniosek o zmianę imienia lub nazwiska
Oświadczenie drugiego rodzica (opiekuna prawnego) o zgodzie na zmianę imienia lub nazwiska
Oświadczenie dziecka w wieku powyżej 13 lat o zgodzie na zmianę jego imienia lub nazwiska
Informacje ws. wydawania dokumentów z rejestru stanu cywilnego
Wniosek o nadanie numeru PESEL
Formularz zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy
Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
- Szczegóły
Wykaz pracowników z podziałem na funkcje :
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego Krzysztof Garczewski
tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Małgorzata Hering – insp. ds. obsługi sekretariatu
pokój nr 15, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Agata Michałek - podinsp. ds. administracyjno-organizacyjnych
pokój nr 15, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adam Becker – insp. ds. obsługi administracji i kadr, pełnomocnik wyborczy
pokój nr 21, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Marcin Komar - informatyk
pokój nr 11, pokój nr 19, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ryszard Flissikowski - Radca Prawny
pokój nr 18, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Rafał Kłopotek – insp. ds. obsługi Rady Miejskiej i spółek komunalnych
pokój nr 19, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Grzegorz Thiel - podinsp. ds. Obronnych i Zarządzania Kryzysowego
pok. nr 23, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tomasz Gularski - audytor wewnętrzny
pok. nr 18, tel. 58 588 22 01
Biuro do spraw Ochrony Przeciwpożarowej i Obrony Cywilnej:
Kamil Szynwelski – Komendant Gminnej Ochrony Przeciwpożarowej
pokój nr 23, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Radosław Gdaniec – stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej
- Patryk Turau – stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej
- Sławomir Szwarc – stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej
- Szczegóły
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego - edycja 2021/2022
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego - edycja 2020
- Wniosek dot. usuwania wyrobów zawierających azbest z-terenu wojewodztwa pomorskiego - edycja 2020 (180 kB)
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego - edycja 2019
- Informacja na temat realizacji zadania p.n. Wymiana źródeł ciepła w budynkach wielorodzinnych - Gmina Skarszewy 2018 (85,5 kB)
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego - edycja 2017 (97 kB)
- konkurs-czyste-powietrze-pomorza-edycja-2017.pdf (360,45 kB)
- Modernizacja instalacji odpylania 2 kotłów KR-60 (213,11 kB)