DEKLARACJE OSOBY PRAWNE


INFORMACJE OSOBY FIZYCZNE

 

Deklaracje - osoby prywatne

 

Informacje osoby fizyczne

 

 

 

Deklaracje - osoby prywatne

 

Informacje osoby fizyczne

 

 

 

Naczelnik Wydziału Finansowego Beata Buchholc

pok. nr 21, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Joanna Brzezińska - insp.ds. księgowości budżetowej

pok. nr 22, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Katarzyna Pielecka - insp. ds. księgowości budżetowej

pok. nr 22, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Elżbieta Studzińska - insp.ds. księgowości budżetowej

pok. nr 22, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ewa Stolz - insp. ds. inwentaryzacji i księgowości budżetowej

pok. nr 25, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Hanna Tywusik - insp. ds. płac i obsługi administracyjnej skarbnika

pok. nr 25, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Agnieszka Zawadzka - podinsp. ds. inwentaryzacji i księgowości budżetowej

pok. nr 25, tel. 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Referat Podatków i Opłat Lokalnych

Muchowska Magdalena – Kierownik Referatu, Zastępca Naczelnika WF

pok. nr 10, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Anna Panglisz - referent ds. podatków i opłat lokalnych

pok. 10, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Joanna Nowotorska - referent ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadam komunalnymi i jej windykacji

pok. 10, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Marcelina Roszkowska - podinsp. ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych

pok. nr 10, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Katarzyna Janikowska – insp. ds. księgowości podatków, opłat i ich windykacji

pok. nr 24, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Klaudia Lefanczyk - podinsp. ds. księgowości podatków, opłat i ich windykacji

pok. nr 24, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Deklaracja dostępności Oficjalna strona internetowa Miasta i Gminy Skarszewy

Urząd Miejski w Skarszewach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Oficjalna strona internetowa Miasta i Gminy Skarszewy.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Na stronie są linki do filmów, do których nie dodano napisów dla niesłyszących, m.in. z uwagi na fakt, iż zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
  • Brak opisów alternatywnych dla zdjęć i obrazków.
  • Zamieszczone dokumenty w formie skanów i brak ich odpowiedników w formie dostępnej lub brak odwzorowania treści w stronie internetowej.
  • Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.,

Wyłączenia

  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Marcin Komar.
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: 58 588 22 01

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Burmistrz Skarszew
  • Adres: Pl. gen. Hallera 18, 83-250 Skarszewy
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: 58 588 22 01

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

  • Budynek Urzędu Miejskiego znajduje się przy Placu gen. Józefa Hallera 18 w Skarszewach.
  • Do budynku prowadzą dwa wejścia: główne - od Placu gen. Józefa Hallera, do którego prowadzą schody oraz boczne - od strony Placu Zamkowego, z podjazdem dla osób poruszających się na wózkach. Ponadto przy wejściu bocznym zamontowano widedomofon.
  • Wewnątrz budynku znajdują się schody prowadzące na I i II piętro. W budynku nie ma windy i platformy dla niepełnosprawnych.
  • Toalety nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
  • Miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych są wyznaczone w pobliżu Urzędu Miejskiego, na Placu gen. Hallera.
  • W budynku jest pętla indukcyjna.
  • W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  • W budynku są tablice tyflograficzne z informacjami na temat rozkładu pomieszczeń w sposób wizualny i w alfabecie Braille'a
  • W budynku są tabliczki - piktogramy dla osób z problemami poznawczymi.
  • W Urzędzie Miejskim nie ma pracownika posługującego się językiem migowym.
  • Informacje o tym, czym zajmuje się Urząd Miejski są dostępne na stronie www.skarszewy.pl (baner na głównej stronie) w tekście łatwym do przeczytania i zrozumienia ETR.

Aplikacje mobilne

Urząd Miejski w Skarszewach udostępnia następujące aplikacje mobilne:

Informacje dodatkowe

Ułatwienia

  • Strona posiada wersję kontrastową.
  • Strona posiada możliwość zmiany rozmiaru tekstu.
  • Obsługa strony możliwa jest za pomocą klawiatury i myszki.

Inne informacje i oświadczenia

W Urzędzie Miejskim został powołany Zespół ds. wdrożenia przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w składzie:

Maciej Jędrzyński – koordynator do spraw dostępności
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
58 588 22 01

Martyna Galińska – członek zespołu w zakresie spraw wdrożenia dostępności architektonicznej
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 58 588 22 01

Marcin Komar – członek zespołu w zakresie spraw wdrożenia dostępności cyfrowej
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 58 588 22 01

Adam Becker – członek zespołu w zakresie spraw wdrożenia dostępności informacyjno-komunikacyjnej.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 58 588 22 01